Karácsony előtt mit csinál az ember fia/lánya? Természetesen a már rég nem látogatott (ejnyebejnye) gémklub oldalát keresi fel. Persze sok mindenre bukkanhat itt a jótétlélek, én a Dominiont szúrtam ki egyből.
No nem volt nehéz, hisz 2009 -es év játékáról van szó. Az ilyen egyből felcsigáz, ráadásul ahogy olvastam ezt - azt a játékról, tudtam, hogy nekem ez KELL!!

Dominion társas

Aztán végül karácsonykor nem sikerült megvenni, a két ünnep között meg hiába jártam végig egy rakat játékboltot, már mindenhol elfogyott... (Kedvencem az volt, mikor az eladótól kérdeztem, hogy: "Mondja kérem, Dominion van?", mire a válasz: "Persze tessék!", és a kezembe nyom egy dominót...)

Lényeg a lényeg, hogy végül sikerült szereznem egyet. Két hete pénteken vettem meg (el is csiripeltem akkor a nagyvilágba), hogy másnap este Zubival és Mónival kipróbáljuk. Már mikor végigtanulmányoztam a játékszabályt, és megláttam a lapokat, tudtam, hogy remek lesz!
A szabályokat kb. 5 perc alatt érthetően el lehet magyarázni, kell még 5 perc, mire az ember megismeri a lapokat, és már kezdődhet is a játék! Ez már egy nagy-nagy piros pont a készítők felé!

Bár a játékidő 30-40 perc, mi csak két kört tudtunk játszani, és máris eltelt két és fél óra... Persze még csak az elején vagyunk, majd lesz ez még jobb is :-)

Már akkor tudtam, hogy öcsémnek is nagyon be fog jönni a játék, és nem is kellett ebben csalódnom, sőt Móninak is nagyon tetszett! Pedig tapasztalatom szerint a kártyás játékok lányoknál nem nagyon válnak be.
Mondhatni gyűjtögetős kártyajáték (persze korlátozott értelemben), de egy remek ötlettel nagyon feldobták: a játék során állítod össze a saját paklidat, azaz a birodalmadat.

A kártyákat ráadásul igen hangulatosra csinálták, és sok "kombót" is ki lehet (kell) hozni belőlük. S akkor még nem is szóltam a sok variációs lehetőségről, ami igen színessé teszi a játékot. Már a gém kezdetekor is 25 alatt a 10 féle alapfelállás lehet... Nyilván mindenkinek lesz majd egy két kedvence, de a partytól függ, hogy melyik lesz az a 10 kártya amiből kialakul a kezdő deck. No igen, már az elején kell egy kis kompromisszumkészség :-)

Nagyon várom a kiegészítőket is, addig is jó uram Domínium építésre fel!

Címkék: kártya társas andris móni zubi dominion

A bejegyzés trackback címe:

https://zogmund.blog.hu/api/trackback/id/tr771705868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása