Először Orsitól hallottam Csajkovszkij B-dúr hegedűversenyéről, és mikor meghallgattam, egyből "replayt" kellett nyomnom :-)
Igaz, csak az utolsó tételét ismertem ekkor, de később az első két tételhez is volt szerencsém, de be kell vallanom a 3. tétel maradt a kedvencem (bár gondolom többen vannak így ezzel :-))
Nagyon örültem amikor megláttam, hogy a müpában ápr. 10. -én 14:00 -tól Szenthelyi Miklós ezt is műsorra tűzi. Ezen a napon 9 versenyművet adott elő, Medveczky Ádám karmesterrel "karöltve". Habozás nélkül megvettem a jegyet a koncertre, s Mónival együtt elmentünk.

A nagyon várt darab előtt még terítéken volt Prokofjev II. (g-moll) hegedűversenye. Felvezetésnek nem volt rossz ;-) Mély nyomott nem hagyott bennem, kellemes volt hallgatni, de semmi több.

Majd jött a Csajkovszkij darab. Nem akarom cifrázni, de várakozáson felüli élmény volt! Főleg a 3. tétel, de meg mondjam az első kettő is sokkal jobban tetszett élőben, és jobban meg is szerettette velem a koncert. Főleg az 1. tétel az amit azóta is sokkal szívesebben hallgatok, mint előtte.
Eddig egyszer voltam úgy koncerten, hogy már ismertem amit hallani fogok, újfent bebizonyosodott az a közhely, hogy élőben sokkal jobb!

Címkék: koncert élménybeszámoló müpa komolyzene csajkovszkij móni

A bejegyzés trackback címe:

https://zogmund.blog.hu/api/trackback/id/tr423256411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása