Nemrég múltam el két és fél éves (február. 4 -én), ami egy kisgyerek életében nagyon nagy szó! Olyan sok minden történt velem ezalatt az időszak alatt, hogy csak na! Kíváncsi vagyok, vajon a felnőttek élete is ilyen érdekes. Biztosan így van, legalábbis ahogy Anyát meg Apát nézem, nem nagyon szoktak unatkozni, hát még Nagyi meg a Papa!

Apu nemrég akarta visszaolvasni a születésem óta írt naplót, de sajnos eltűnt :-( Pedig olyan sok mindenre lettem volna én is kíváncsi!
Azért pár dátum megmaradt például, hogy mikor születtem (na ez még jóhogy :-)) 2008.08.04 -én 16:20 kor (bár a perc nem biztos, hogy pontos). Nehéz nap volt emlékszem. Nem egyszerű a világra jönni! Bár nem sírtam sokat akkor. Megmaradt még az is, hogy mikor mondtam ki az első szót, 2009.10.21 -én méghozzá a kecskét, igaz csak ke-ke formában. Már akkor is nagyon szerettem az állatokat :-)

De sajnos olyan fontos dátumok, mint például: mikor esett le a köldökcsonkom, mikor fordultam meg először, mikor kezdtem el járni, mikor kezdtem el nevetni nem maradtak meg...
Kár érte, pedig Apa mindet szépen leírta.

És ha már az írásnál tartunk. Nagyon érdekes dolgok ezek a betűk. Sosem gondoltam volna, hogy ezekből állnak a szavak, amiket kimondok. De már én is sok betűt ismerek ám! Tudom melyik az Adél, Bálint, Orsi, Lencsi betű, ismerem a huncut C -t, a K, H, D, I betűt a S kígyó betűt meg az R betűt is, bár azt még nem tudom olyan jól kiejteni (Anyuék azt mondják aranyosan mondom, de azért meg szeretném tanulni jól kimondani!).
Leírni még csak az Adél betűt tudom. De csak egyelőre! Szorgalmasan tanulom a többit is :-)

Most kezdek ismerkedni a számokkal is, de azok még egy kicsit nehezek.

Viszont Anya azt mondta, fontos már most elkezdenem angolul is tanulni, s mivel az előadáson Teresa is angolul meséli a történeteket (ő nem tud magyarul egyáltalán), ezért szerintem is jó ötlet, hogy minél hamarabb én is meg tudjam érteni, mit mond. Meg kispajtásomat Bálintot is majd én szeretném tanítani erre!

Szóval vannak emlékek, amik elvesztek, de szerencsére csak a dátumai :-) Viszont sok minden vár még rám (hogy mást ne mondjak, nemsokára indulunk síelni (már kétszer voltam a családdal, Bálint most megy először), és Apa azt mondta, hogy majd Gergővel mi is elkezdünk gyakorolni, hogyan kell síelni!), amit szeretném, ha megmaradna írásban is.

Végül ha ezek is elvesznek, hát elvesznek, azért ha írásban nem is, a szép emlékek örökké megmaradnak!

Címkék: család tanulás emlék betűk adélka

A bejegyzés trackback címe:

https://zogmund.blog.hu/api/trackback/id/tr601792840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása