Elkezdtem

 2009.11.10. 10:09

Már egy ideje fontolgatom, hogy elkezdem a blogolást, most meg is valósítottam.
Sok mindenről van mit írnom, hisz van egy csodálatos kis családom, vallásos vagyok, van egy hobbi kispályás focicsapatunk (Kiábrándítók, már hét éve toljuk...), már csak a diplomamunka hiányzik a diplomámból (ELTE prog. mat.), van egy rendes munkahelyem (rendes.hu), stb. stb.

Miröl is fog szólni tehát ez a blog? Gyakorlatilag, mindenről (a fentieken kívül lesznek még filmek, zenék, szakmai részek, gyülekezeti élet, könyvek... ... s biztos még sok más is :-)). S, hogy kit fog érdekelni, kinek lesz hasznos? Az már egy más tészta. Engem biztosan, hisz csinálom :-)

Szóval elkezdtem, vagyis inkább elkezdem, aztán majd meglátjuk...

Címkék: család kezdet rendes kiábrándítók

A bejegyzés trackback címe:

https://zogmund.blog.hu/api/trackback/id/tr611514795

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Zaizhuli.com 2018.01.30. 19:25:11

Coco Chanel - Queen's wardrobe

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása