Évértékelés - 2010

 2011.01.02. 17:56

Nehéz egy év volt az biztos. Főleg a vége sikerült káoszosra (sokszor gondoltam úgy, hogy jó lenne ha egy nap 29 órából állna), de legutolsó mozzanatok nagyon széppé tették 2010 -et.

Amit még egyetemistaként (igaz órám már nem volt, "csak" a diplomamunka + államvizsga kombó), de már két kis lurkóval (róluk majd későbbi posztokban) kezdtem.
Év eleje főleg két esemény miatt maradt emlékezetes, az egyik egy éjszakai túra volt, amit gyerek- és ifjúkoromat meghatározó társasággal, a Zerge örs törzstagjaival, tettünk. Sajnos csak egy ilyen jött össze az évre, pedig akkor még reménykedtem, hogy lesz több is.
A másik, egy szinte tökéletes síelés, jó társaság, jó hangulat, s még Adélka is síelt! Nagyon jó kikapcsolódás volt, egy hét aktív feltöltődés, sajnos ezután már csak az év utolsó hetében sikerült újra pihenni egyet...

Nálunk a síelés szoros velejárója a társasozás is - igaz ez a síelés nem bővölködött annyira a klasszikus társasozásban, "bezavart" a csocsó, pingpong, biliárd (nem bántam :-)) - s, ha már társas, akkor az év egyik legjobbja a kategóriában a Dominion volt. Igaz erre az évre a társasra is igaz volt, hogy kevés jutott belőle. Ebből is az esztendő vége adott kárpótlást.
A síelés tavaly kuriózum volt abból a szempontból, hogy ekkor voltam először és utoljára külföldön.

Több dologba is bele- illetve újrakezdtem. Egyik ilyen volt a filmklub, amiből hét alkalmat szerveztem (eggyel kevesebb mint terveztem), úgy érzem sikeres is volt, a résztvevők száma sem apadt, bár volt egy kisebb hullámvölgy.
Másik az ifjúsági, amit az év második felében indítottunk és kezdetben három majd kéthetente tartottunk. Komolyabb erőfeszítést igényel mint a filmklub, hisz előadókat kell szervezni, de ez is sínen van, úgy néz ki.
Folytattuk a szerepjátszást is, ahol az előző évben új szerepkörben próbáltam ki magam, ugyanis életemben először vagyok mesélő. Nem mondom, hogy nincs hova fejlődni, de azért már messze jobb, mint az elején. Néha rámjön, hogy inkább játékos lennék, de mindig újabb és újabb ötletek, történetek, karakterek jutnak eszembe, így ezzel még egy kicsit várok. Feltéve ha a party is hagyja :P

Az év egyik nagy "belekezdése" úgy gondolom az FJK (Fiatalok Jézusért Konferencia) szervezése volt. Ilyen nagy volumenű konferencia szervezésében még nem vettem részt sosem, nagy kihívásnak tartottam (tartom), remélem jól sikerül majd. Nagyon fontos lenne, egyrészt mert szerintem hiánypótló, másrészt mert jó volna, ha hagyomány válnék belőle.

Az év egyik csúcspontja az FJT (Fiatalok Jézusért Tábor) volt, ami tavaly sokkal nagyobb kihívás volt, mint 2009 -ben, mivel két helyszínen párhuzamosan szerveztük. Fárasztó volt ez a hónap az biztos (még jó, hogy ott volt Móni és a gyerekek, különben nehezebb lett volna sokkal), de sok szép élményt, emléket adott. Idén még komolyabb feladat előtt állunk ezen a téren, ugyanis most három helyszínen lesz egyszerre! Úgy néz ki most nem leszek előadó, így talán kicsit könnyebb lesz, majd meglátjuk.
Az FJT + munka mellett nem sok időm volt másra nyáron, azért még az évszak elején megszereztem a diplomát, (jó ez így nem teljesen igaz, még a nyelvvizsga hátra van, de az egyetemi tanulmányaimnak vége) ez volt a másik nagy jelentős eseménye 2010 -nek.
Sajnos a családra nagyon kevés idő jutott, nyáron nem is tudtunk együtt lenni, ezen idén mindenképpen változtatnom kell, minimum 1 hét erejéig!
A családi program mellett az eredi tábort sem szerveztük meg tavaly, 8 év után először maradt ki, amiért lett is nagy felzúdulás... Bevallom mikor év közben eszembe jutott egy-egy népdal, akkor nekem is nagyon hiányzott... Nem hiszem, hogy idén lesz rá időnk, bár jó lenne.

Meg kell említsem még a Kiábrándítókat (hű, mennyi megvalósulatlan tervem volt itt is...), akikkel tavasszal szenvedtünk, de egy nagyon emlékezetes utolsó fordulóban sikerült kiharcolni a bentmaradást. Nyáron, igaz kissé felforgatott csapattal de, részt vettünk a nyári bajnokságban, ahol végül nagy csatában az ezüstöt szereztük meg, sikerült egy két jó igazolást "végrehajtani" (egyik legnagyobb, hogy elértük, Jani folytassa velünk a focit, másik meg egyértelműen Bálint volt),s nagy reményekkel vágtunk neki, talán minden idők legerősebb keretével az új idénynek. Aztán nyögés lett a vége, és a csapat történetének fennállása legrosszabb helyezését elérve kiestünk az első ligából...
A hogyan tovább kérdéses, majd meglátjuk.

Ősztől inkább csak szenvedés volt az élet, nem is akarok sok szót rá pazarolni, lényeg, hogy túl vagyok rajta. Igaz a munkában épp ez az időszak volt pozitív számomra, megcsináltuk eddigi legkomolyabb projektünket a nokia webshop -ot. Szakmailag is sikerült fejlődni, persze ez leginkább az aktív gyakorlatnak volt köszönhető, idén több időt szeretnék erre is fordítani. (pl tavaly elterveztem, hogy a budapest.js meetupokra eljárok, aztán nem lett belőle semmi...)
Elindult viszont a csemetecsana (az oldal még nem elérhető, de nemsokára az lesz), egyenlőre még csak házon belül (sok értelemben is szó szerint :-)), ami remélem jól fok elsülni.

Az év utolsó két hete viszont igazán emlékezetes maradt, sok mindenért kárpótolt is (sőt, lehet mindenért :-)), pihentem, együt voltunk a családdal, Mónival kettesben is tudtunk időt tölteni, így nem panaszkodhatom. Hogy is szokták mondani? Minden jó ha a vége jó! Akkor tehát nagyon jó volt 2010 :D
Remélem ezzel a lendülettel folytatódik majd 2011, s a lendület kitart a következő évig.

Címkék: emlék évértékelés 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://zogmund.blog.hu/api/trackback/id/tr362554699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása